maandag 24 mei 2010

Aankomsttijd

Hi allemaal, het is een warme en hectische dag vandaag. En de gemoederen waren ook nogal eens verhit.
Alle lopers zijn nu wisselend lopend en fietsend onderweg naar de Coolsingel. De verwachte aankomsttijd is ietsje verschoven. Niet om 15.00 maar om 17.00 zullen we finishen. Maar het is goed weer dus dat komt weer goed uit.

Wellicht tot straks.


Deze e-mail en alle daarbij meegezonden bijlagen zijn uitsluitend bestemd
voor de geadresseerde(n). Verstrekking aan en gebruik door anderen is
niet toegestaan. Iedere aansprakelijkheid die voortvloeit uit elektronische
verzending wordt uitgesloten.

This e-mail and any attachment sent with it are intended exclusively for
the addressee(s), and may not be passed on to, or made available for use
by any person other than the addressee(s). Any and every liability resulting
from any electronic transmission is ruled out.

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd, jullie hebben het weer gehaald! Geweldige prestatie. Het was wel wat langer wachten dan ik gedacht had, maar ik zag dat dat kwam door de enorme drukte op de Coolsingel. Vanuit de VIP-box heb ik jullie toegejuicht, maar ik geloof niet dat jullie mij zagen. Nou ja, het gaat om het idee. Jullie zullen nu allemaal wel heerlijk liggen slapen. Hopelijk vallen de pijntjes morgen mee. Ik ben in ieder geval heel trots op jullie.
    Groetjes,
    Kristel

    BeantwoordenVerwijderen